FÖR FÖRETAG OCH KOMMUNER

Våra lösningar är perfekta för både små och stora företag och kommuner.

Vi erbjuder smarta körjournals-lösningar som enkelt kan anpassas till medelstora företag och större organisationers behov av en papperslös och sömlös administration av arbetet. Med hjälp av vårt öppna API kan du ytterligare anpassa våra lösningar till organisationens behov.

VÄRA LÖSNINGA

Autolog Team

100 % AUTOMATISKT

Alla körningar loggas automatiskt och kan göras tillgängliga för digitalt godkännande. Du får kontroll över alla turer och behöver inte slösa bort tid på att påminna om bortglömda manuella körjournaler.

UPPFYLLER SKATTEVERKETS KRAV

Vår elektroniska körjournal uppfyller Skatteverkets krav på en körjournal som dokumentation av yrkeskörning. Det innebär att om du använder körjournalen korrekt behöver du inte riskera en upptaxering.

STÖD FÖR IOS OCH ANDROID

Körjournalen är kompatibel med de plattformar som oftast används. Så du får tillgång till den vare sig du använder Mac, PC, IOS eller Android.

REDIGERING AV RESOR

Om du använder körjournalen för körersättning kan du enkelt ändra och kommentera på turerna. Det kan till exempel hända att du vill slå ihop två turer, eller ändra på ändamålet. Detta kan göras enkelt via app eller stationär PC/Mac.

ETT SYSTEM ÄR TILLRÄCKLIGT

Genom vår Autolog-lösning kan du samla administrationen av körjournalerna i ett system. Det ger en enkel och smart hantering av körjournalerna -– och du kan enkelt godkänna och vidarerapportera dem till ett ekonomisystem.

EASYPARK-INTEGRATION

Vår körjournal kan integreras med parkeringsappen EasyPark. Det innebär att EasyPark-appen automatiskt uppdateras när bilen lämnar parkeringsplatsen. Du slipper betala för mycket om du glömmer att stänga av EasyPark-appen när du kör.

ENTREPRISE (+Team)

GODKÄNNANDEMODUL

Med vår godkännandemodul kan en enda administratör få överblick över ett obegränsat antal användare och körjournaler. Dessutom får du också möjlighet till integration till ditt lönesystem via vårt API.

ANVÄNDERRÄTTIGHETER

I systemet har du möjlighet att sätta upp olika användarrättigheter och olika roller efter behov. Det betyder att administratör och användaren garanterat bara har tillgång till den information och data som man har behov av, och det som är relevant för dokumentation av tjänsteresor eller milersättning.

API

Med hjälp av vårt API kan du integrera en rad externa system, så att systemet blir skräddarsytt till dina behov. Och du behöver hjälp med att konfigurera integrationen är vår tekniska avdelning beredd att bistå dig.

Helping Fleets Thrive!

Låt oss hjälpa dig med rätt lösning för ditt företag!