Teknisk support

Vi strävar efter att ge dig branschens bästa kundupplevelse och support.

Support

[keep this on top to keep closed]
Är det lätt att få hjälp om jag behöver teknisk support?

Ja, Fleet Completes tekniska support är tillgängliga via telefon och e-post. Kontaktinformation finner du längst ner här på sidan.

Hur kontaktar jag support?

Vår tekniska support finns tillgänglig på telefon och e-post. Telefonnummer och supportportal finner du längst ner här på sidan.

Kan ni gå igenom systemet med mig och min personal?

Självklart, vi går igenom systemet med dig och din personal. Detta är gratis för alla kunder. 

Support

[keep this on top to keep closed]
Om jag behöver extra upplärning, vem kontaktar jag då?

Du är alltid välkommen att ta kontakt med vårt Customer Success-team på: Lene.Walso-Kanstad@fleetcomplete.com. Vi ser framemot att hjälpa dig.

Var hämtar jag en instruktionsguide för era produkter?

HAR DU TEKNISKA PROBLEM? ELLER FRÅGOR?

Vårt supportteam är redo att hjälpa dig måndag till torsdag från 8 till 16 och fredag ​​från 8 till 15.

Om du behöver omedelbar hjälp, ring teknisk support på 46 418 466 416. Du kan också skapa ett supportärende där du förklarar vad problemet är så att vi kan hitta rätt hjälp för dig direkt.

Och om du är mer en gör-det-själv-typ som bara behöver klicka dig fram i rätt riktning, finns det hjälp att hitta på vår supportportal.